Hurokmarkolatos típus vállpánttal, damilfejjel, vágótárcsával
HONDA profi, ipari motorral szerelve
A méltán népszerű HONDA motorral hajtott munkagépek a legszélsőségesebb körülmények között is képesek helytállni, a tökéletes tervezésnek és minőségi alkatrészeknek köszönhetően. Kisgépek terén egyértelműen a legjobb motorválasztást nyújták a HONDA rendszerek!
Tap'n'Go félautomata damilfej (tartozék):
Újratöltés: a damilt a damilfej / burkolat szétszedése nélkül be lehet fűzni és felcsévélni.
Adagolás: működés közben a damilfej orsódobját enyhén le kell koppintani a talajra, ezzel egy rugó ellenében működő kuplungszerkezetet oldunk, és a centrifugális erő kihúzza a vágószálat az orsóból, majd a vágókés rögtön méretre is vágja. Népszerű típus, mert nem kell megállni munka közben damilt adagolni, de mi döntjük el mikor akarunk új damilt adagolni, a teljesen automata típusokkal ellentétben.
Damilvastagság: 2,4 mm
Csatlakozás: M10x1.25 balos
Háromágú, edzett acél bozótvágó kés (tartozék):
A vágólapot erős, alul megszálasodott gazok, tüskés cserjék és bokrok ritkításához és irtásához ajánljuk 1-2 cm-es vastagságig.
Nádvágására is megfelelő választás.
305 mm átmérő, 2 mm pengevastagság.
Vállpánt (tartozék):
Vállra akasztható, erős textilpánt, párnázott vállrésszel
Főbb jellemzői:
Honda GX35 négyütemű benzinmotor - nincs szükség keverékbenzinre
Kézi, berántós indítású
Lökettérforgat: 35,8 cm3
Teljesítmény: 1,6 LE (7000 ford./percnél)
Üzemanyag tartály: 0,63 l
Motorolaj tartály: 0,1 l
Dupla, ipari csapágyazású kuplungtengely - minimális vibráció
Centrifugális kuplungrendszer
26 mm-es csőátmérőben 8 mm vastag tengely adja le a hajtást
Az alacsonyabb üzemanyag- és olajfogyasztásnak, illetve az alacsony karbantartási költségeknek köszönhetően, 50%-os költségmegtakarítást jelenthet felhasználójának az AGT fűkasza használata, a piacon kapható kétütemű motorokkal szerelt típusokkal szemben. A modern GX szériás négyütemű motornak köszönhetően nem csak az olaj- és üzemanyagfogyasztás csökken, hanem a károsanyag kibocsátás mértéke is!