3 sebességfokozat kapcsolható a kormányon elhelyezett sebességváltó karral: 2 előre (4.7 km/h / 6.5 km/h), és 1 hátra (3.5 km/h)
Ékszíj nélküli, fogaskerekes hajtással és olajban futó többtárcsás tengelykapcsolóval rendelkezik.
Öntöttvas alapú sebességváltó ház.
A kormány függőlegesen és vízszintesen (jobbra-balra 30º-ig) állítható, tetszés szerint, így kényelmesen haladhatunk vele a gép mellett is, nem letaposva a friss földet.
Kényelmes fogású sebességváltó, vészkapcsoló és gázkar a kormányon.
Szerszám (tartozék):
6 db edzett acél kapatag (oldalanként 3-3, melyeket fel- vagy levéve a munkaszélesség változtatható), 24 db kapakés (6 mm vastag, 400 mm széles) és 2 védőtárcsa a végeken (tartozék).
Csoroszlya (művelési mélység beállításához) és töltő eke (tartozék).
Munkaszélesség: 50-80 cm
Max. munkamélység: 28,5 cm
Kerekek:
400 mm (4.00 - 8) átmérőjű, abroncsos traktorkerekek és első kitámasztó a stabilitás érdekében.
További jellemzők (EN709 szabvány szerint):
Vészkapcsoló
Kipufogódob védelem
Sárvédők
Védőtárcsa
Tudta?
A veteményes kertekben, vagy a nagyobb megművelésre szánt területeken a leggyakrabban elvégzendő feladat a kapálás, mely során:
fellazítjuk a talajt,
eltávolítjuk a gyomokat,
elősegítjük a talajnedvesség megőrzését.
A kapálást akkor is hasznos elvégezni, ha nincsenek gyomok, hiszen a rendszeresen fellazított talaj esetén, a víz jobban tud hasznosulni, lejutni a mélyebb rétegekbe, ami a gyakori szárazság tükrében egyre fontosabb tényező. A megfelelő rotációs kapa kiválasztásakor, érdemes figyelembe venni a művelendő földterület méretét, a talaj típusát, és a kapa felhasználási célját/gyakoriságát.
A rotációs kapa motorja és hajtóműve gyárilag nincs feltöltve olajjal. A feltöltést a fehasználónak kell elvégeznie használat előtt!
A szállítási költségek alacsonyabban tartásának érdekében a gépet karton dobozban szállítjuk, a főelemeket a végfelhasználónak szükséges összeszerelnie! Kérdés esetén, keresse szakszervizünket!