Bemutatóterem, értékesítés és személyes szerviz átvételi pont Kérjük, a futárral feladott javítandó gépeket a szerviz központba küldjék! (1174 Budapest, Orgoványi u. 34.)
Pályázat GINOP Plusz-3.2.1-21 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül” A kedvezményezett neve: Eurokomax Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. A szerződött támogatás összege: 6 761 631 Ft A képzések elnevezése és célja, illetve a képzések részletes bemutatása: A képzés elnevezése: Előadástechnika az online térben A képzés célja: A képzés során a résztvevők fejlesztik prezentálási készségeiket fókuszba helyezve az online környezetben megvalósuló előadási technikákat.
A képzés elnevezése: Mesterséges intelligencia alapismeretek A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők átfogó ismereteket szerezzenek a mesterséges intelligencia rendszerekről, kiemelten a nagy nyelvi modellekről (pl. ChatGPT) és más generatív mesterséges intelligenciákról. A képzés során a résztvevők elsajátítják ezen technológiák működését, alkalmazási lehetőségeit mind a szakmai, mind a magánélet területén.
A képzés elnevezése: Kooperáció, együttműködés csoportban A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők tudatosabban figyeljenek arra, hogyan működjenek együtt másokkal, hogyan ismerjék fel a különböző személyiségtípusokat, és alkalmazzák a megfelelő együttműködési technikákat az egyén és a csoport, a közösség sikeressége érdekében.
A képzés elnevezése: Mesterséges Intelligencia az irodai munkában A képzés célja: A képzés során a résztvevők gyakorlati példákon keresztül megtanulják, hogyan támogathatja a mesterséges intelligencia a mindennapi adminisztratív, kommunikációs és adatkezelési feladatokat a Google Workspace (Gemini) és a Microsoft Excel (Copilot) környezetében.
A képzések részletes bemutatása: Előadástechnika az online térben: A képzés során a résztvevők elsajátítják, hogyan készítsenek hatásos bemutatkozást, miként építsék fel egy prezentáció folyamatát a tervezéstől és előkészítéstől kezdve egészen az előadás megtartásáig, megismerkednek a „zen prezentáció” megközelítéssel, valamint megtanulják kezelni az online térben jelentkező kihívásokat.
Mesterséges intelligencia alapismeretek: A képzés során a résztvevők megismerik a mesterséges intelligencia fejlődésének főbb állomásait, betekintést nyernek az Ipari forradalom 5.0 szemléletébe, tisztázzák az „intelligencia” fogalmát és a természetes, valamint mesterséges intelligencia közötti különbségeket, továbbá megtanulják a mesterséges intelligencia AI Act alapján történő meghatározását.
Kooperáció, együttműködés csoportban: A képzés során a résztvevők megtanulják hatékonyan használni a kommunikációs eszközöket közösségekben a kapcsolatok erősítése és fejlesztése érdekében, megismerik az egy- és kétirányú kommunikáció közötti különbségeket, elsajátítják a csoport kialakulását támogató módszereket, valamint a konfliktuskezelési technikákat a csoporton belüli és egyéni ellentétek kezelésére. Emellett gyakorolják a konfliktusfa felállítását és a lehetséges megoldások kidolgozását, továbbá fejlesztik kapcsolatteremtő és kapcsolatfenntartó készségeiket a hatékony és sikeres együttműködés érdekében.
Mesterséges Intelligencia az irodai munkában: A képzés során a résztvevők megismerik, mi a Gemini és hogyan érhető el a különböző Google-alkalmazásokban (Gmail, Docs, Slides, Drive), elsajátítják a hatékony promptírás alapjait, valamint megtanulják a Gemini gyakorlati alkalmazását: e-mailek válaszgenerálását és összegzését Gmailben, tartalomkészítést, stílusváltást és nyelvi javítást Google Docsban, illetve dokumentumok keresését és összegzését a Drive-ban. Emellett gyakorlati példákon keresztül sajátítják el a mindennapi használatot, például feladatlista készítését, értekezleti emlékeztető írását és javaslatok megfogalmazását.
A képzések tervezett befejezési dátuma: 2026.12.12.
A KEDVEZMÉNYEZETT NEVE:
Eurokomax Kft.
A KÉPZÉSEK ELNEVEZÉSE ÉS CÉLJA:
Munkahelyi kommunikáció 64 órás képzés, 18 fő: 2024.01.19-2024.04.17
A képzés célja: A tananyagegység célja, hogy a résztvevők képesek legyenek a saját érdekérvényesítésüket helyes kommunikáció alkalmazásával elérni. Továbbá legyenek képesek együttműködve elérni a win-win megoldást partnereikkel, valamint ösztönözni másokat a sikeres és támogató tevékenységek megvalósításában.
Tananyagegységek:
Kifogás- és panaszkezelés, a bizalomépítés A tananyagegység célja, hogy a résztvevők megismerjék a kommunikáció tisztaságát biztosító és egyértelműségét segítő technikákat.
Folyamatmenedzsment, a motiváció szintjének fenntartása A tananyagegység célja, hogy a résztvevők megismerjék a folyamatmenedzsment részeit és jellemzőit és a legújabb motivációs elméleteket és motivációs rendszereket. A résztvevők legyenek képesek megfogalmazni saját motivációjukat, valamint megérteni és felismerni, hogy a munkahelyi környezetben eltérő eszközök szükségesek a különböző generációk motivációjának fenntartására.
A SZERZŐDÖTT TÁMOGATÁS ÖSSZEGE:
5,09 millió forint
A TÁMOGATÁS MÉRTÉKE:
70%
A PROJEKT AZONOSÍTÓ SZÁMA:GINOP_Plusz-3.2.1-21-2021-00001, 10151/36/000347